Service

Computeraar staat achter haar producten, maar uiteraard ook achter haar klanten. Voldoet een product niet aan uw verwachtingen of is er een defect opgetreden, dan kunt u dit altijd retourneren. Wij zullen er dan alles aan doen om de afhandeling zo spoedig mogelijk te laten verlopen. Als het gaat om het omruilen van een product lukt het ons in de meeste gevallen om dit binnen enkele dagen te realiseren.

Aanspraak maken op garantie en/of reparatie
In de volgende gevallen kunt u aanspraak maken op garantie of uw product ter reparatie aanbieden.

- Defect binnen de garantietermijn van het product
- Defect buiten de garantietermijn of door val, stoot of waterschade
- Product verkeerd geleverd door Computeraar
- Verkeerd besteld product of retourneren onder de wet Koop op Afstand

Zodra een product bij ons binnenkomt voor een garantieaanvraag zullen wij eerst beoordelen of het probleem binnen of buiten garantie valt. Producten met (interne) vocht-, val-, stoot-, of drukschade vallen in de meeste gevallen buiten garantie. Als het geen garantiegeval betreft zijn er mogelijk (onderzoeks)kosten verbonden aan de behandeling van de serviceaanvraag en de reparatie van het product.


Heeft u een product gekocht, maar wilt u dit retourneren onder de wet Koop op Afstand? Zie de pagina Herroepingsrecht.

Om een product naar ons te retourneren dient u per email contact op te nemen of te bellen. 


Ook met producten die u niet bij ons gekocht heeft kunt u vaak bij ons terecht. Neem vrijblijvend met ons contact op.

Vragen over service en retourneren
Heeft u een vraag over garantie, een geretourneerd product of een andere servicevraag? Neem ook dan vrijblijvend met ons contact op.

Email: info@computeraar.nl
Telefonisch: 0172 607031