Serviceaanvraag

Heeft u een defect of verkeerd product ontvangen? Is uw bestelling tijdens transport naar u beschadigd? Wenst u uw aankoop te retourneren onder het herroepingsrecht? Computeraar onderscheidt zich door een snelle retourservice. Of u nu één of meerdere producten wilt retourneren, in de meeste gevallen kunnen wij binnen enkele dagen een om- of inruil realiseren.

Bel direct met ons service punt en u wordt direct geholpen : 0172 607031 of mail info@computeraar.nl

Wij zullen uw aanvraag zo snel mogelijk goedkeuren. Als u nog vragen hebt vóór het terugsturen van het product verzoeken wij u te reageren op de ontvangen email.

Richtlijnen retourneren
Bij het retourneren van een product naar Computeraar dient u de volgende richtlijnen te volgen:

- Het product dient degelijk verpakt te zijn met een omdoos, zoveel mogelijk inclusief originele verpakking en accessoires.
- Plak bij voorkeur geen extra stickers, plakband, etiketten en dergelijke op de verpakking van het product.
- Stuur de producten altijd voldoende gefrankeerd naar Computeraar. Producten die niet voldoende gefrankeerd zijn of onder rembours worden aangeboden zullen wij niet in ontvangst nemen.
- U bent als verzender verantwoordelijk voor de zending totdat deze door Computeraar is ontvangen. Wij adviseren u dan ook om uw product(en) verzekerd te verzenden.
- In de volgende gevallen kunt u de kosten voor de retourzending per mail bij Computeraar declareren:
* Computeraar heeft een ander product geleverd dan het bestelde product.
* Er is sprake van een defect binnen de garantietermijn en -voorwaarden.

Als u een product onder de wet Koop op Afstand naar ons terug wilt sturen, dan dient u daarnaast de onderstaande richtlijnen te volgen.
- Het product dient volledig met alle accessoires, kabels, boekjes, etc. geretourneerd te worden.
- Bij beschadiging van het product kan er een waardevermindering in rekening worden gebracht.
- Eventuele waardevermindering die op is getreden door gebruik anders dan in een fysieke winkel kan in rekening worden gebracht.

Verdere afhandeling
- Zodra het product bij ons binnen is gekomen zal onze serviceafdeling beoordelen of u recht heeft op reparatie, omruil of creditering. U dient ervoor te zorgen dat het product binnen twee weken na het indienen van de serviceaanvraag bij ons binnen is. Binnen deze termijn kunnen wij de aanvraagdatum hanteren bij het verwerken van uw serviceaanvraag. Als het product later bij ons binnenkomt zullen wij de datum van ontvangst door Computeraar hanteren.

Er kan enige vertraging zitten tussen het moment dat GLS uw pakket bij ons aflevert en deze informatie voor u zichtbaar wordt via track and trace. Dit komt doordat wij alle pakketten tegelijk binnenkrijgen, maar deze niet tegelijk kunnen verwerken. Als u tussentijds vragen of opmerkingen heeft, neem dan gerust contact met ons op. Wij proberen u zo snel mogelijk van een antwoord te voorzien.

Vragen over service en retourneren
Heeft u een vraag over garantie, een geretourneerd product of een andere servicevraag? Neem dan direct contact op met onze serviceafdeling.

Email: info@computeraar.nl
Telefonisch: 0172 607031